Service center medewerker

}

In overleg

Betuwe

Facilitairbedrijf

Deze opdrachtgever, een jong en ambitieus facilitairbedrijf dat continu op zoek is naar kansen en uitdagingen in de facilitaire markt. De organisatie is in 13 jaar tijd uitgegroeid tot een professioneel en middelgroot facilitairbedrijf met 400 medewerkers verspreid over de Randstad. Hiermee leveren zij de passie, betrokkenheid en service van een familiebedrijf en de kennis en professionaliteit van een groot bedrijf. Zij staan voor vakmanschap, persoonlijke betrokkenheid, servicegericht, milieubewust en betrouwbaarheid.

De functie

Als Service center medewerker wordt je ingezet op de telefooncentrale, waar je als eerste aanspreekpunt storingen en calamiteiten in behandeling neemt. De Service center medewerker ondersteunt de organisatie door ervoor te zorgen dat de telefooncentrale te allen tijde bemand is. Hij/zij is verantwoordelijk voor het correct beantwoorden, registeren en adequaat behandelen van het telefoonverkeer en inkomende e-mails. De telefooncentrale is de spil van de organisatie.

Wat je gaat doen

  • Aannemen en verwerken van storingen en meldingen;
  • Aansturen van monteurs bij storingen en calamiteiten;
  • Klanten te woord staan en geruststellen bij calamiteiten;
  • Tijdig en correct behandelen van de e-mailbox;
  • Afluisteren van de voicemail en waar nodig opvolgen;
  • Assisteren bij vragen van klanten en van (in)directe collega’s;
  • Beantwoorden van de algemene lijn en doorverbinden binnen de organisatie;
  • Diverse administratieve werkzaamheden;
  • Eventuele vragen/e-mails doorzetten naar verschillende organisaties;

Wat vragen wij van jou

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Bereid zijn om wisseldiensten te werken; dag, avond, nacht, weekend en feestdagen;
  • Bereid zijn om overleg en trainingen te volgen;
  • Prettige telefoonstem, representatief en professioneel;
  • Accuraat, klant- en servicegericht en discreet;
  • Zelfstandig kunnen werken, flexibiliteit en stressbestendig;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Goede beheersing van de Engelse taal;
  • Kennis van SAP (alleen voor de standplaats Culemborg) en Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Power Point).

WERKTIJDEN:

In overleg


Is dit niet wat u zoekt?

Wij stellen tevens gemotiveerde uitzendkrachten bij verschillende opdrachtgevers in de regio voor.

Wij wachten niet tot er een openstaande vacature naar ons komt, maar we gaan juist met de gegevens van onze uitzendkrachten, naar opdrachtgevers, in de hoop dat er werk is.

Daarom stellen wij het zeer op prijs als u zich bij ons inschrijft.
Ga naar het inschrijfformulier en vul uw gegevens in.

Met welke achtergrond dan ook.

U bent van harte welkom!

Deel dit bericht

Deel dit bericht via Facebook!