Medewerker helpdesk / ondersteuner administratie

}

2 tot 5 dagen per week

Waardenburg

Opleidingen

Medewerker helpdesk – Ondersteuner administratie

Voor onze opdrachtgever zijn we op zoek naar een klantvriendelijke kandidaat.
Sta jij stevig in je schoenen, ben je assertief en denk je in oplossingen? Neem je initiatief, ben je praktisch ingesteld?

Dan is deze functie zeker iets voor jou.

Werktijden:

2 tot 5 dagen per week
In overleg

Werkzaamheden bestaan uit:

beantwoorden alle telefoontjes en biedt telefonisch support aan onze klanten. Je helpt klanten voornamelijk bij online problemen. Bijvoorbeeld met het inschrijven voor een cursus, het opstarten van een webinar, een bieden van een overzicht van behaalde PO punten, het downloaden van certificaten, etc. Je bent klantgericht en door jouw vriendelijkheid en geduld is de klant binnen de kortste keren al vergeten dat er iets niet werkte of lukte.

Je bent iemand die zichzelf een heel nieuw systeem makkelijk eigen maakt en snel wegwijs weet met onze voor- en achterkant van de website. Naast alle telefonische werkzaamheden kun je het team ondersteunen met werkzaamheden als cursussen voorbereiden, powerpoints klaarzetten, cursusmateriaal klaarmaken en uitprinten, cursussen online zetten, en nog veel meer.

Functieprofiel:

HAVO werk-/denkniveau
Affiniteit met CMS systemen
Ervaring met telefonisch klantcontact
Ervaring met administratieve ondersteunende werkzaamheden
Zelfstandig, proactieve en meedenkende werkhouding


Is dit niet wat u zoekt?

Wij stellen tevens gemotiveerde uitzendkrachten bij verschillende opdrachtgevers in de regio voor.

Wij wachten niet tot er een openstaande vacature naar ons komt, maar we gaan juist met de gegevens van onze uitzendkrachten, naar opdrachtgevers, in de hoop dat er werk is.

Daarom stellen wij het zeer op prijs als u zich bij ons inschrijft.
Ga naar het inschrijfformulier en vul uw gegevens in.

Met welke achtergrond dan ook.

U bent van harte welkom!

Deel dit bericht

Deel dit bericht via Facebook!