Administratief medewerker

}

16 tot 21

Betuwe

Projectmeubilair

Voor deze opdrachtgever zijn we vanaf mei 2022 op zoek naar een administratief medewerker.
Vanwege zwangerschapsverlof tijdelijke vervanging van deze collega.

Werktijden:

16 tot 21 uur per week
3 werkdagen (dinsdag, woensdag en vrijdag)
Duur: 5 maanden

De werkzaamheden bestaan uit:

Licht administratief werk (Inboeken facturen, factureren, telefoon beantwoorden)
Verwerken van binnengekomen stoffen
Ontvangst afspraken
In overleg kan altijd bekeken worden om dit uit te breiden


Is dit niet wat je zoekt?

Wij stellen tevens gemotiveerde uitzendkrachten bij verschillende opdrachtgevers in de regio voor.

Wij wachten niet tot er een openstaande vacature naar ons komt, maar we gaan juist met de gegevens van onze uitzendkrachten, naar opdrachtgevers, in de hoop dat er werk is.

Daarom stellen wij het zeer op prijs als u zich bij ons inschrijft.
Ga naar het inschrijfformulier en vul uw gegevens in.

Met welke achtergrond dan ook.

U bent van harte welkom!

Deel deze bericht

Deel dit bericht via Facebook!